100 osvědčených způsobů
Co na audio program
říkají klienti
Recenze:
Marketingová viagra?
Jak si audioprogram
objednat?
Zajímavé články
ZDARMA!
Kdo je České
vzdělávací centrum?
Dotaz?
Napište nám...
   
 
 

Jak jsou s audioprogramem spokojeni klienti, kteří s nápady, které obsahuje, již pracují...

Vše, co vám na těchto stránkách napíšeme o audioprogramu „100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej“, budete přirozeně považovat za naši snahu prodat... a budete naše slovat brát s rezervou.

Nejlepším způsobem, jak si ověřit, že audioprogram obsahuje skutečně to, co slibujeme, je získat názor někoho, kdo jej již vlastní... a s nápady a metodami pracuje.

Abychom vám tedy pomohli při rozhodování, položili jsme klientům, kteří jej již vlastní, následující otázky:

  • Jak praktické a využitelné jsou informace, které obsahuje?
  • Je možné uvedenými způsoby skutečně oživit a zvýšit prodej?
  • Pomohly vám tyto nápady dosáhnout konkrétních výsledků?
  • Můžete tyto nápady využít pokaždé, když potřebujete zvýšit prodej?
  • Doporučíte i ostatním, aby si tento audioprogram pořídili?

Zde jsou jejich reakce:


„Informace v audioprogramu jsou především praktické. Člověk má dojem,jako by mu někdo ty nápady najednou ve tmě osvítil baterkou, protože si mnohé z nich dovedu představit právě ve své firmě. Audiprogram jsem povinně rozdal postupně všem obchodníkům, kteří jej také kvitovali. Použít je může asi každá firma, nevěřím, že se v tom někdo neuvidí vůbec. U nás se povedlo skutečně oživit a zvýšit prodej, a to během roku díky tomu, že si zaměstnanci uvědomili, co se od nich chce. Já jsem se pak naučil díky tomu programu s nimi jednat a motivovat je. Zvýšení prodeje můžete pozorovat u těch, kteří chtějí. Tam jsme také viděli výsledky. U některých se však nic nezměnilo, ale díky kontrole, kterou jsem si udělal podle nápadů na CD, jsme se pak s těmito“obchodníky" velmi brzy rozloučili. Člověk musí chtít. Když nechce, je to horší než když nemůže...Nové zákazníky jsme nabrali určitě o 20% více, jestli ne o víc, právě díky novým taktikám, lidem a změně reklamních oblastí... Opakovaně se dá využít prakticky všechno. Člověk si musí příklady na CD umět obrátit na svou firmu. Kombinací nápadů pak člověk získá prostředky, kterými lze tržby tak trochu řídit. U nás v Česku je bohužel ovlivněno“slevami", to jsme zkoušeli zavést, ale dá se to jen u jistého druhu zboží. Proto nás zaujal nápad zdražit produkt dle jednoho nápadu na CD, a ejhle, přesně to se stalo. Zisk byl větší a práce bylo podstatně méně. Dokonce jsme získali klientelu“inteligentnějších" zákazníků, kterým filosofie zdražení a vylepšení podpůrného servisu byla milejší než slevy a produkt bez podpory... Audioprogram bych tedy určitě doporučil. Posloucháme to jednou za dva roky znovu a znovu. Člověk si tuto latinu jako obchodník musí uvědomovat, jinak sklouzává do nesprávných jednání nebo“netaktik"...Kdo nemá čas si to poslechnout, je sám na vině, protože ho dohání čas, který by mu při lepší taktice vůbec nechyběl. Nechte za sebe pracovat účinné metody a zůstane Vám čas na relaxaci."

Libor Fleischhans, jednatel


„Praktické a využitelné informace může použít každá firma, pokud umí číst mezi řádky. Trvalou prací, která nikdy nekončí, je možné uvedenými způsoby skutečně oživit a zvýšit prodej. Jednorázový efekt je asi možný u obchodu s komerčním zbožím, pokud však zákazníky zklamete, trvá oživení příliš dlouho, pokud je firma vůbec přežije. Procentní podíl zvýšeného prodeje neumím odhadnout. Jako firma provozující kovo obrábění a prodej litinových odlitků kombinujeme několik metod. Řada nápadů byla nová a použitelná. Tyto nápady mohu využít pokaždé, ale opakuji - jedná se trvalou, nikoliv jednorázovou práci (pokud se toto slovo v ČR ještě používá).Mohu doporučit, ale nikdo nesmí očekávat zázrak. Je dobře, že tento materiál vznikl. Svědčí o znalostech a vlastních zkušenostech autora. Bohužel, po celkem dobrých a prakticky využitelných knihách ze začátku 90. let je to bílá vrána mezi všemožnými drahými, ale pro malé podnikatele bezcennými publikacemi, které jsou dnes v nabídce. Ještě jednou dík.“

Ing. Jiří Knytl, jednatel


„Domnívám se, žerady a názory v programu obsažené jsou velmi podnětné a inspirující. Je samozřejmě obtížné vyčíslit konkrétní přínos v % nebo absolutním nárůstu obratu. Určitě nám pomohly lépe se zorientovat v problematice obchodu a zavést lepší systém do naší práce. Po dobrých zkušenostech jsme si koncem roku objednali inovovaný program na CD, který jsem v současné době ještě nemohl vyslechnout, neb koluje mezi ostatními společníky. Těším se, že si jeho poslechem obnovím staré poznatky a jsem zvědavý na nové podněty.“

Miroslav Hrádek, jednatel


„Audioprogram obsahuje praktické a využitelné informace, které může použít každá firma, zaměřená víceméně na velkoobchod i maloobchod. Zejména zaměstnanci by si měli CD poslechnout, pak s nimi mohu určité situace lépe rozebrat. Určitě je možné uvedenými způsoby prodej oživit, v dnešní době spíše udržet na stávajících objemech. Jestli jsem dosáhl konkrétních výsledku to nemohu přesně posoudit, ale oživilo to aktivitu nejen moji, ale i pracovníků, kterým záleží na firmě. Měl bych si tyto nápady přehrát min. 2x v roce.Nákup audioprogramu se mi rozhodně vyplatil, více si věřím, ale i když jej doporučím, stejně mi připadá, že každý si myslí, že je již dostatečně chytrý.“

František Holas, majitel


„Pan Řehulka je velmi schopný, osobně jsem s ním měl schůzku, kde mi udělal odbornou analýzu firmy. A to jen díky tomu, že mě audioprogram 100 způsobů... moc zaujal. Jinak bych přes celou ČR nejel. CD poslouchám doma, v autě, všichni moji klienti by asi mohli říci, že se náš vztah k nim změnil, jsme nyní pružnější, hlavně jsme se ale naučili více prodávat. Vím, že 4 tis. jsou 4 tis., ale dle mě je to NIC v porovnání se zlepšením chodu každé firmy a podotýkám každé. I kdyby firma měla z těchto 100 způsobů… použít jen 5, je to velký přínos. Mně to pomáhá,audioprogram povinně dostane každý můj prodejce a po týdnu dělají test. Když neprojdou, mají opět týden ...“

Roman Kunert, ředitel společnosti


„CD poslouchám v autě, nutí mě přemýšlet a v mnoha ohledech souhlasit. Dost rad z nich člověk zná, ale neuvědomuje si je a nebo nepoužívá. Pro mě jsou tyto CD motivační a především v oblasti prezentace firmy, reklamy a firemní kultury jsem z nich dělal ipraktické závěry. Rozhodně nelituji peněz na CD vynaložených avšem, kromě našich konkurentů, je můžu doporučit. Rád bych se setkal s jejich autorem na konzultaci, určitě by to pro mě bylo velmi přínosné a poučné.“

Ing. Vítězslav Ryšavý, jednatel


„Informace může použít každá firma, dle mého názoru jsou více méně vhodné pro menší firmy, které nemají ještě takové zkušenosti s prodejem. Informace jsou praktické, universální. Jestli je možné uvedenými způsoby skutečně oživit a zvýšit prodej nemohu takto jednoznačně zodpovědět, u našich lidí je často vžitý názor, že už všechno vědí a takovéto rady nepotřebují, musím však říci, že nad názory uvedenými v produktu se musí příslušný obchodník zamyslit a převést do vlastní praxe, nelze zde mluvit o rychlosti oživení prodeje, protože tam hraje roli mnoho faktorů, produkt považuji za podpůrný.Tyto nápady mohu využít pokaždé, když potřebuji zvýšit prodej, ale nejde jen o zvýšení prodeje, jde i o školení nových pracovníků, kteří si to rádi poslechnou, noví pracovníci přijímají snáze nové myšlenky i rady.Mohl bych doporučit, osobně to využívám i v autě, kdy to při jízdě poslouchám.“

Ing. Josef Jiránek, obchodní ředitel


„Přestože není možné přesně vyčíslit přínos používání postupů z daného audioprogramu, zcela určitě nám některé z nápadů výrazně pomohly zvýšit prodej našich služeb. Podle mého odhadu se jedná o nárůst přibližně o 20%. Konkrétně za nejvýznamnější bod považuji tipy týkající se orientace na“bývalé" či“stálé" zákazníky. Samozřejmě ne každý z nápadů je vhodný pro každý obor podnikání, ale v celkovém množství tipů obsažených v audioprogramu si jich každý podnikatel najde dostatek pro to, aby byl schopen významně zvýšit svůj odbyt. Jelikož nemám ekonomické vzdělání a neabsolvoval jsem žádný kurz zaměřený na marketing, jsem naprostým samoukem v tomto oboru. Proto je pro mě zmíněný audioprogram neocenitelným pomocníkem. Otázkou je, do jaké míry by uvedené rady byly nové a inspirující pro zkušené marketingové či reklamní matadory. Je velmi příjemné mít možnost se něco nového učit, dozvídat, zkoušet a porovnávat, a proto byl pro mě poslech vašeho audioprogramu (většinou za jízdy v autě) zároveň dokonalým způsobem relaxace.“

Pavel Rynt, ředitel


„Záleží na tom, co od programu očekáváte. Pokud ho berete jako já (zajímavé zpestření a vzdělávací doplněk pro cesty autem),zcela jistě se investice do programu vyplatí. Na Vaši otázku zda jsou použitelné pro veškeré firmy = pro 90% ano. Uvedené způsoby skutečně oživí a zvěší prodej podnikatelům z běžných odvětví - maloobchodního prodej a jak rychle, to závisí na inteligenci a flexibilitě posluchače (podnikatele).“

Richard Král, ředitel


„Informace na audioprogramu, který jsem od Vás obdržel, jsou velice zajímavé, podnětné, ale nelze je aplikovat paušálně u všech firem. My jsme cestovní kancelář a právě zde je situace trochu jiná než třeba u klasického prodeje zboží v obchodech. Přesto jsem se snažila některé podněty využít, ale nemohu vyčíslit, zda to pomohlo oživit prodej.Svým známým jsem sama o tomto programu říkala a doporučovala ho jako velice zajímavý.“

Ing. Jitka Loučková, majitelka


„Myslím, že využitelnost informací je velmi dobrá. Umím si představit, že každá firma, která prodává, si v audioprogramu najde pro svůj produkt použitelný nápad. Oživit prodej lze určitě. Hodně záleží na týmu, který zavádí změny v prodeji. Uvedenými způsoby lze velmi rychle oživit a zvýšit prodej. Nápady nám pomohly zvýšit prodej, vzhledem k tomu, že byly součástí většího balíku změn v oblasti prodeje, nemohu říci přesné číslo. Odhad by mohl být cca 10%. Myslím, že některé obecné zásady platí stále a je dobré si je občas připomenout. Některé nápady resp. zásady lze používat opakovaně.Audioprogram hodnotíme pozitivně, myslíme, že každý, kdo chce zvýšit prodej si v něm najde něco progresivního. Můžeme doporučit i dalším firmám - snad jenom ne naší konkurenci ...“

Petr Musil, ředitel společnosti


„Pravidla uvedená v audioprogramu se nedají, dle mého názoru, použít v každé oblasti prodeje, ze třech úseků typu a sortimentu prodeje jsme použili tento program v jednom případě. Ano, lze zvýšit prodej a to i ihned, když informace pořádně zažijete. Nápady nám pomohly zvýšit prodej, procentuální nárůst a počet klientů ale nejsme schopni okamžitě určit. Tyto nápady lze využít opakovaně, doporučuji vedoucím pracovníkům firem, ať tyto pravidla nechají svým zaměstnancům pořádně zažít (poslechnout nejméně dvakrát) a kontrolovat jejich využívání. Vše záleží na lidech a jejich přístupu k práci, nebude-li zájem, můžete mít i 1000 způsobů... a nepomohou.Doporučuji zakoupit tento audioprogram, udělal bych to znovu.“

Ing. Martin MITRENGA, majitel


„Informace, které audioprogram obsahuje jsou praktické. Většina je použitelných pro každou firmu, jak pro BUSINESS TO BUSINESS, tak pro individuální prodejce. Jestli je možné uvedenými způsoby skutečně oživit a zvýšit prodej záleží na konkrétní komoditě.Výrobek jehož životnost už je za zenitem lze těžko oživovat. Vzhledem k tomu, že provádíme obchod jak v zahraničí, tak v tuzemsku, musíme konkrétní výsledky rozdělit. V tuzemsku jsmezvýšili prodej v minulém roce o 30%, v zahraničí cca o 10%. Na zvýšení se podílely jak“osvědčené způsoby", tak dlouhodobá strategie a marketingová činnost.„Osvědčené způsoby" mají obecný charakter, proto je lze používat opakovaně. Samozřejmě je vhodné tyto“osvědčené způsoby" ovládat a znát. Nutno však podotknout, že tyto“osvědčené způsoby" nejsou samospasitelné.“

Martin Hart, obchodní ředitel


„Myslím si, že cca 70 % informací je praktických a i v dnešním silně se rozvíjejícím trhu využitelných. Firma z každého odvětví průmyslu si v každém případě najde spousty dobrých nápadů a podnětů. Je možné uvedenými způsoby oživit a zvýšit prodej, ovšem vše je podmíněno kvalitní obchodním teamem. Člověk bez zkušeností a ochoty na sobě pracovat se pouhým poslechem CD nestane dobrým obchodníkem. Z prezentovaných rad je vždy nutné vybrat ty vhodné a ty po té uzpůsobit oboru ve kterém podnikáte. Jak rychle, tak to si netroufnu říci. Záleží na oboru, konkurenci, kapitálových možnostech dané firmy atd. V našem případě se opravdu nedá změřit jestli u nás tyto nápady dosáhly konkrétních výsledků. Pro nás je to pouze podpora s možností určité samoreflexe či utvrzení se, že jsme na správné cestě vstříc zákazníkovi.Audioprogram ale určitě doporučuji. Kdo si myslí, že již o obchodní strategii ví vše, tak se určitě mýlí. Koupě audioprogramu se mi vyplatila. Přinutil jsem obchodníky o obchodování více přemýšlet.“

Martin Kliment, obchodní ředitel


„Praktičnost a využitelnost vašeho audioprogramu tkví v tom, že obsahuje natolik jednoduché a univerzální rady, které lze ihned aplikovat. Každá firma si z audioprogramu může vzít poučení okamžitě. V podstatě je možné uvedenými způsoby skutečně oživit a zvýšit prodej. Audioprogram přispívá k tréninku osobnosti prodejce / manažera. Není to nic jiného, než si uvědomit svoji kreativitu a použít ji ve svůj prospěch. To se pak pozitivně promítá do oblasti růstu prodeje jako jedna ze složek. Efekt může být okamžitý.Některé nápady z audioprogramu pomohly našim zaměstnancům lépe pochopit potřeby našich zákazníků a tím vylepšit svůj přístup k nim. Konkrétně se to projevilo nárůstem počtu zákazníků o 15% ve sledovaném půlročním období. Nápady lze využít opakovaně, neboť na jednoduché a zřejmé poučky se nejvíce zapomíná.Audioprogram všem doporučuji, je to malá investice s“velkými" následky. Také je praktický tím, že ho můžete poslouchat v autě při cestování.“

Vlastimil Štípek, jednatel


„Použili jsme tyto materiály k upřesnění filozofie budování obchodního týmu naší společnosti. Vzhledem k tomu, že i při stále narůstajícím konkurenčním tlaku na trhu kartáčnických výrobků (včetně nárůstu dovozů z jihovýchodní Asie) jsou výsledky obchodního týmu dobré, můžeme potvrdit, že na tomto úspěchu seodráží i zásady čerpané z Vašich materiálů.“

Ing. Vnislav Jelínek, ředitel pro výrobu a techniku


„CD si postupně prostudovala většina pracovníků prodeje.Největší ohlas si získaly u obchodních zástupců, kteří využívají čas na hotelích poslechem a srovnáním s jejich praktickými denními zkušenostmi. I mně osobně zaujalo mnoho nových námětů, které po praktické realizaciurčitě přispěly k získání nových zákazníků a ke zlepšení péče o stávající obchodní partnery.“

Ing. Miroslav Bahník, ředitel


„Audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej“ jsem si s velkým zájmem vyslechl.Je to jakási studnice nápadů pro každého, kdo podniká. Několik zajímavých myšlenek jsem již začal uplatňovat v praxi. Ačkoliv uplynula pouze krátká doba, zdá se, že opravdu fungují.Myslím, že Váš audioprogram je momentálně jedním z nejlepších produktů z oblasti marketingu na trhu.“

Ing. Stanislav Soják, ředitel


„Program je dle našeho názoru šit více na míru firmám prodávajícím“běžné výrobky koncovým uživatelům", kdežto naše firma prodává výrobky pro speciální účely a většinou nikoliv koncovým uživatelům. Takřka 90% našeho obratu směřuje do investiční výstavby nových nebo rekonstruovaných chemických a petrochemických provozů.V našem případě nám tyto nápady pomohly spíše udržet stávající zákazníky. Pokaždé se z nich ale dá čerpat inspirace i pro naše marketingové aktivity. Doporučujeme zakoupit tento audioprogram, ale uvítali bychom i program zaměřený více pro investiční zakázky nebo průmyslové podniky.“

František Nétek, vedoucí marketingu a obchodu


„Je to již více než rok, kdy jsme od Vás zakoupili audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej". Určitě však nebyl po tuto dobu založen a je s ním průběžně“pracováno" doposud. Ať již formou občasného poslechnutí, nebo především prací s poznámkami, které jsme si vypracovali po prostudování tohoto programu. Člověk zde objeví mnoho postřehů, které by jej jinak asi nenapadly a kromě toho si uvědomí i spoustu kroků, které sám dělá a některé třeba nedotáhne do úplného konce. Je pravdou, že každý prodává jiný druh výrobků, každý potřebuje oslovit jinou skupinu zákazníků, takže ne všechny rady jsou použitelné, myslím si, že každý zde ale nalezne mnoho tipů, které se hodí právě pro něj. Některé kroky lze provést téměř obratem a okamžitě, některé jsou určené na dlouhodobější řešení. Nárůst nových zákazníků se v našem případě velice špatně hodnotí, protože u nás je prakticky 90 % zákazníků vždy nových, dodáváme prakticky výrobek investiční povahy, který pak již od nás nepotřebuje žádný servis, údržbu apod., takže spokojení zákazníci nás již jen doporučují svým známým. Sami se k nám však vrátí až za mnoho dalších let. Pravda je, že se nám nepodařilo zlomově navýšit prodej o nějaké vysoké procento, velice špatně se to však hodnotí, když nevíme, jaký by byl prodej v případě, že bychom dané kroky nepodnikli.V každém případě si však myslím, že tento audioprogram má mnoho co říci každému pracovníkovi, který se zabývá prodejem a jednáním se zákazníky.“

František Kladiva, jednatel


„Zakoupil jsem si již více vašich audioprogramů, což samo o sobě svědčí o mé spokojenosti s těmito materiály.“100 osvědčených způsobů ….“ obsahuje mnoho konkrétních nápadů a informací, které si člověk často sám v potřebnou chvíli neuvědomí. Jedná se o obecně platné zásady, které používá nebo by měla používat kterákoliv firma.Podle toho, jak s nabízenými informacemi firma pracuje, lze oživit prodej během několika týdnů. V obchodní činnosti naší firmy jsme zaznamenali první výsledky po 2 až 3 týdnech a za tři měsíce se náš obrat zvýšil asi o 20%.Důležité je, aby si každý pracovník našel a taky uvědomil takovou informaci, která ho v danou chvíli navede do správného směru. Proto je dobré se k těmto nápadům vracet opakovaně, neboť většina z nás v nich najde pokaždé něco jiného. Všem, kdo mají zájem na sobě pracovat a chtějí ve své firmě něco zlepšovat, mohu tento program doporučit.“

Ing. Jiří Lingr, jednatel


„Audioprogram se mi hodně líbil a ocenila jsem zejména praktické zkušenosti a návody. Jsem vysokoškolská učitelka, takže tytozkušenosti z praxe a veselé historky z práce v terénu hojně využívám jako“koření", kterým dochucuji mnohdy suchou výuku, plnou teorie a pomůcek. Mám dobrou zkušenost s tím, že studenti si prezentaci s jejich pomocí daleko lépe osvojí a poté vybaví v paměti. Věřím tomu, že program je užitečný pro kohokoliv, i kdyby prodával jen svou vlastní práci.“

Dana Linkeschová, spolumajitelka


„Jedná se o soubor užitečných informací, nápadů či podnětů k zamyšlení. Vše je popisováno na konkrétních příkladech. Není nic jednoduššího, než využít konkrétní návod, pokud zrovna podnikám ve stejném oboru, z jakého je daný příklad, nicméně v naprosté většině případů jsou to nápady univerzálně použitelné (po náležitých úpravách pro každou konkrétní aplikaci). Část z uvedených rad a nápadů jsme už používali i dříve, takže jsme se na ně alespoň pokusili podívat z jiného pohledu. Jedná se o nápady, které je možné (dokonce potřebné) uplatňovat opakovaně nebo dlouhodobě, aby se staly součástí obecného firemního chování. Neumíme změřit ani spočítat, o kolik procent využití“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej“ zvýšilo prodeje naší společnosti. Podnikáme už delší dobu a v naší práci využíváme celé řady způsobů, jak získat nové zákazníky, jak oživit prodej atd. Tento audioprogram je jen jedním ze zdrojů. Četli jsme různé knihy o marketingu, absolvovali školení o prodeji a teď jsme vyzkoušeli tento audioprogram.Zajímavá forma, poučný obsah. Můžeme vřele doporučit všem, kteří chtějí místo teoretických pouček praktické rady, jak prodávat lépe a více.“

Pavel Bajusz, jednatel společnosti


„Jsme firma, která se zabývá velkoobchodním prodejem s působností po celé republice.Vzhledem k charakteru naší činnosti je měřitelnost získání nových zákazníku nemožná. S Vaším produktem pracovala skupina prodejců. Uvědomili jsme si, že některé činnosti, které se osvědčily ve zmiňovaných společnostech již využíváme a některé jiné náměty nás zaujaly.Často se k vašemu audioprogramu vracíme.“

Barbora Balonová, vedoucí prodeje


„Audioprogram“100 osvědčených způsobů jsme zakoupili na základě pozitivních zkušeností s vaší společností. Obsahuje desítky praktických informací, které jsou velmi dobře využitelné ve všech oborech podnikání, zejména u začínajících nebo rostoucích firem v malých městech, kde není silné konkurenční prostředí. Doporučuji opakovaný poslech. CD jsou plné praktických příkladů a při jednorázovém poslechu nelze postřehnout všechny tipy a triky. Nikdy neuškodí poslechnout si vícekrát i známou věc a zkontrolovat její plnění. CD jsem nechala vyslechnout kolegy mající na starosti styk se zákazníky. Poté každý z nich stanovil 3 pravidla, která se zavázal dodržovat. Za tu dobu se navýšil obrat naší divize o 23% a získali jsme řadu nových zákazníků, kteří oceňují kvalitu našich služeb a profesionální chování našich zaměstnanců. Audioprogram je příjemným společníkem při cestách autem. I když jsem označila jeho obsah za samozřejmost, je dobré, že si posluchač zábavnou a jasnou formou zopakuje pravidla pro jednání se zákazníky, dodavateli a propagaci svých služeb či výrobků.“

Mgr. Lenka Schaeferová, ředitelka divize jazykových škol


„Tento soubor CD vozím s sebou v autě a občas si jej pustím, hodnotím ho velmi kladně.V mnoha případech, když jej poslouchám, si utvrzuji, že to co dělám, je správně. Často si také říkám “vždyť je to tak jednoduché“ - nehledat v tom vědu. Je dobré si občas vše znova zopakovat a dostat tak do žil novou krev a do života další chuť se prát a bojovat. S pozdravem váš zákazník a žák.“

Ing. Smitka, ředitel


„Informace v audioprogramu jsou praktické a využitelné z větší části. Největší prostor vidím pro prodejce na trhu koncového zákazníka - spotřebitele. Naše firma je výrobní, v oblasti průmyslu a vyrábíme výrobky k dalšímu zpracování. Náš zákazník je tedy podstatně“vyvinutější" než je koncový, a spousta triků na něj neplatí (například má jasnou představu o ceně svého výrobku a materiál od nás se jí musí přizpůsobit). Přesto je audioprogram velkým přínosem a po přizpůsobení na naši firmu přinesl nejen nové nápady, ale řekl bych i "chuť do boje" s konkurencí, odběrateli, ale i dodavateli. Rychlost účinků na změnu prodeje samozřejmě záleží na rychlost nasazení, a na tom, jak a kde se firma nechová v souladu s uvedenými principy. Jsou oblasti kde mohu říci, že není co zlepšovat (což je logicky nepravda, ale další zlepšování by bylo nákladnější než výsledný efekt), dále oblasti o kterých víme a snažíme se s nimi něco dělat, a nakonec oblasti, o kterých jsme nevěděli. Těmito oblastmi nám něco uniká - ať už zákazníci, kteří odcházejí, kteří jsou nedostatečně“masírováni", nebo ti, kteří o nás vůbec neví. Odhalování takovýchto mezer je jedním z hlavních přínosů. Jestli nám tyto nápady pomohly dosáhnout konkrétních výsledků a o kolik procent se prodej zvýšil nejsem schopen přesně vyčíslit, navíc jako průmyslové firmy se nás týká celosvětová recese a boj na trhu je stále tvrdší. I pro vnitřní fungování firmy je ale důležité mít neustále inspiraci - například si musejí spolupracovníci a zaměstnanci uvědomit, jak si vybavuji z audioprogramu, že když je nějaký zákazník milý a vstřícný, a druhý nepříjemný a těžko se s ním komunikuje, tak je důležité vědět, čí peníze zaplatí jejich výplatu. Je určitě možné tyto nápady využít pokaždé, pokud budu pronikat na nové trhy, ale každá písnička se ohraje.Přesto mám pocit, že na oněch osmi CD je dost inspirace pro podstatně delší dobu než je běžná životnost slušné firmy. Ano, určitě mohu doporučit (až na naší konkurenci - těm bych tento program nedoporučoval).“

Ing. Zdeněk Hrbek, obchodní ředitel


"Naše společnost spolupracuje s vaším střediskem již řadu let. Vaše kurzy jsou neocenitelným pomocníkem v práci našich obchodníků a makléřů. S jejich úrovní jsme byli vždy velmi spokojeni. Audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej" jsme zakoupili především pro upevnění obchodních praktik a obohacení v přístupech ke klientele. Tento záměr vyšel na 100%. Naši makléři se programem zabývají individuálně a posléze na krátkých operativních poradách rozebírají jednotlivé situace a pravidla z nich vyplývající. Tento program se naší firmě osvědčil a můžeme jej všem obchodníkům doporučit.

Jarmila Trágeová


"Audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej" je doslovamarketingovou viagrou pro prodejní oddělení českých firem."

Ota Luňák, jednatel


...Také pokládám za vhodné vám tímto způsobem poděkovat za zaslání vašeho audioprogramu - jeopravdovou studnici velmi dobrých nápadů a rad."

Karel Šmídmajer


"Potěšilo mne, že velká většina ze“100 osvědčených způsobů..." je založena na prostém použití selského rozumu. Mnoho uvedených obchodních taktik již dlouhodobě používáme a máme radost, že nám váš audioprogram potvrdil jejich správnost. Samozřejmě, že ostatní způsoby zlepšení prodeje nás dáleinspirovaly ke zefektivnění naší práce. Osobně si však nejvíce cením těch nápadů, které kromě prosté ekonomické logiky prodeje ještě psychologicky působí na zákazníka a tím je nenápadně přesvědčen“sám sebou", že si prostě náš výrobek koupit musí a - jak my říkáme - že bez něj nemůže žít."

Ing. Karel Pálka, majitel


"Audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej" obsahuje velké množství nápadů a rad, které kromě toho, že pomáhají firmě lépe prodávat, ukazují ve svém celku i jiný pohled na firmu a na podnikatelské prostředí. V tomto jiném pohledu pak spatřuji největší náskok, který mohu získat před konkurencí.

Ing. Martin Vít, ředitel


"Audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej" považujeme za přínosný a rozhodně jej lze doporučit jak prodejcům, tak i prodavačům. Velký přínos vidíme především v tom, že celý program shrnuje pozitivní poznatky a zkušenosti a působí inspirativně. Domníváme se, že realizace doporučených způsobů osloví zákazníky a může pozitivně ovlivnit rozvoj obchodu firmy."

PhDr. Pavel Kratochvíl, ředitel odboru OTSV


"CD poslouchám při delších cestách po republice a líbí se mi, že neobsahují žádnou teorii, ale skutečněpraktické nápady, které může člověk začít okamžitě používat".

Pavel Domanský, spolumajitel


"Audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej" jsme zakoupili asi před měsícem. Dle našeho názoru se jedná o velmi zajímavé podněty. Některé sami uskutečňujeme v praxi v každodenním kontaktu se zákazníkem, z jiných způsobů si rádi vezmeme příklad."

Mgr. Vlastimil Bartík


Před časem jsem u vás zakoupil audioprogram“100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej". Tento program má široké praktické využití. Každý, kdo si poslechne tyto rady a nápady, si rozšíří přehled o tom, jak nabízet a prodávat výrobky, jaknenásilným způsobem získat zákazníka a řešit různé situace při obchodních jednáních. Opět jsem zjistil, že koupí tohoto audioprogramu jsem neprohloupil a přeji vám při vydávání podobných audioprogramů stejně šťastnou ruku jako doposud."

Ing. Petr Baloušek, vedoucí obchodního oddělení


"Rád bych poděkoval autorům vašehounikátního audioprogramu„100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej". Je v něm obsaženo mnoho užitečných nápadů, ze kterých musí být čerpání přínosem pro každého podnikatele.Naším firemním krédem je neustále se zlepšovat ve službě zákazníkovi a vaše společnost nám s tím již několikrát pomohla."

Ing. Jiří Drahovzal, ředitel


"Naše firma pracuje v oboru, kde panuje velká konkurence a tak si dokážete představit, že jsme slibované zvyšování prodeje zpočátku brali s rezervou. Některé z těch myšlenek už používáme, ale našli jsme tam i několik, které nás velmi zaujaly. Udělali jsme si takovou malou prodejní inventuru, změnili některé postupy a už teď je vidět, že nám to skutečně pomůže."

Vladimír Smrček, společník


"Teprve minulý týden jsem měl možnost doposlechnout poslední CD a můj dojem ze zaslaného materiálu je ten, že splnil a překročil moje očekávání. Přiznám se, že jsem objednávku vyplňoval s obavou, protože popis byl všeobecný a málo přesvědčující ke koupi. Možná je to i tím, že se v minulých letech dostalo na můj stůl nespočet podobných nabídek“zaručených způsobů, jak oživit klesající prodej" od jiných vzdělávacích společností. Váš produkt je velmi dobře a stručně (i když se může zdát 8 CD hodně) zpracován a je vhodný i pro praktické využití ve firmě v rámci porad se zaměstnanci, včetně tréninku zručností prodejního personálu. Líbí se mi ucelenost obsahu od A až po Z prodejních zručností, které by měly být podle mého názoru v dnešní době ve firmách zabývajících se službami a obchodem jistou samozřejmostí. V programu jsou jasné a logické rady, které nepotřebují žádnou finanční náročnost pro uvedení do praxe, jenom chuť, schopnosti a elán. Souhlasím s panem Řehulkou (a dobře, že je to argumentačně zmíněno), že se jedná o mnohdy o způsoby, které mnoho firem ve své praxi s úspěchem provádí, aniž by si současně uvědomovali jejich význam pro dosažení úspěchu na trhu. Je také pravdou, že ne všechny způsoby jsou šité na míru pro každou společnost, ale firmy zabývající se službami a obchodemurčitě více než 80% způsobů ve své praxi s úspěchem využijí."

Roman Sotolář, ředitel


"100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej" můžete mít i vy...

Audioprogram "100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej" obsahuje celkem 8 hodin a 47 minut nápadů, technik a způsobů, jak do vaší firmy přivést nové zákazníky, zvýšit objem prodeje a dosáhnout, aby se k vám zákazníci opakovaně vraceli.

Klikněte sem a objednejte si audioprogram ještě dnes


© České vzdělávací centrum, s.r.o, Rokycanova 229/20, 779 Olomouc,
tel. 585 227 076, e-mail: audioprogramy@cvc.cz
Developed by Sixense