Chcete ZDARMA získat praktické články o prodeji?
Pavel Řehulka, autor audioprogramu "100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej", píše články o marketingu, propagaci, prodeji a budování vztahů se zákazníky, které vycházejí v českých periodikách s obchodní a investiční tematikou (Profit, Marketing & Media, infoMistr), na internetových serverech (Peníze, iHNed, Marketingové noviny) a zejména v jeho soukromém newsletteru, který je elektronicky zasílán každé dva měsíce zasílán jeho klientům (a na který získáte právo i vy, pokud si objednáte kterýkoliv z jeho prodejních nástrojů.
Tyto krátké články přirozeně nemohou obsahovat detailní popis postupů, které vedou ke zvýšení prodeje, odhalují ale základní pravidla, kterými se můžete při zdokonalování vaší firmy a získávání nových zákazníků řídit i vy.
Chceteli-tyto články získat, klikněte prosím sem.
Tip pro vaši knihovničku...
Bestseller Ivana Bureše a Pavla Řehulky: "10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku"

Nová kniha Ivana Bureše a Pavla Řehulky "10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku" (nakladatelství Management Press, brož., 160 str., doporučená cena 180,- Kc) je volným pokračováním veleúspešného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí težiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. I v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje - spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb - především vnímavý lidský přístup a „investice“ do budování vztahu a komunikace se zákazníky, že - obrazně rečeno - i v „digitálním“ věku musí někdo „prošoupat podrážky“ a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...
Více informací o této knize najdete zde
|